// don't show on homepage
info Contact

De ondersteuning van Farent is gratis. Neem contact met ons op van ma t/m do van 8.30 - 17.00 uur en op vrijdag tot 12.30 uur.

088 023 75 00

Ben je in een situatie waarbij acuut hulp nodig is? Bel dan 24/7 met onze Crisisdienst, ook via bovenstaand telefoonnummer. 

Klachten

Als je ontevreden bent over de dienstverlening van Farent, dan kun je een klacht indienen. Door te luisteren naar klachten kan Farent de kwaliteit van haar dienstverlening verbeteren. Voor het indienen van een klacht kun je gebruikmaken van een klachtenformulier. Belangrijk is dat duidelijk is waarover je een klacht wil indienen, over wie het gaat en waar en wanneer het voorval heeft plaatsgevonden. De klachten worden vertrouwelijk behandeld. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen. Nadat de klacht is binnengekomen ontvang je binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging van ontvangst. Voor de klachtenprocedure: klik hier.

Deze website gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies zodat onze website beter werkt voor onze bezoekers. Daarnaast gebruiken wij cookies voor analytische doeleinden. Voor meer informatie verwijzen je naar ons cookie- en privacybeleid.

Weigeren Accepteren