De ondersteuning van Farent is gratis. Neem contact met ons op van ma t/m do van 8.30 - 17.00 uur en op vrijdag tot 12.30 uur.
Ben je in een situatie waarbij acuut hulp nodig is? Bel dan 24/7 met onze Crisisdienst, ook via bovenstaand telefoonnummer.
Farent kiest voor vakbekwame medewerkers die handelen naar de actuele beroepsnormen van het sociaal werk. Een sterke signaalrol en preventieve aanpak staan daarin centraal. Onze medewerkers zijn bereikbaar en beschikbaar, bij mensen thuis, in buurten en wijken, op scholen, in jongerencentra, wijkcentra en op andere ontmoetingsplekken. Zij regelen (praktische) ondersteuning en bieden hulp op maat. De medewerkers die hulpverlening bieden, zijn geregistreerd bij Registerplein en SKJ. Farent medewerkers zijn experts in hun vak die resultaatgericht werken en daarin blijven leren, ook via een jaarlijks scholingsprogramma. Daarnaast werken we nauw samen met hogescholen en universiteiten.
Farent is HKZ-gecertificeerd. We maken werk van kwaliteit en voldoen aan de eisen die daaraan gesteld worden door bewoners, samenwerkingspartners en opdrachtgevers. Onze organisatie kent een betrokken cliëntenraad en een vrijwilligersraad die adviseren over onze dienstverlening en verbeterpunten aanreiken. Onder meer via tevredenheidsonderzoek onder bewoners en cliënten monitoren we wat goed gaat en wat beter kan. Zo werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening.